علم عجیب

علمِ قدیم،تازه کشف شده،الان شده،خواهد شد ...

علم عجیب

علمِ قدیم،تازه کشف شده،الان شده،خواهد شد ...

چرا طلا برای مردان حرام است

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۱۰ ب.ظ

چرا طلا برای مردان حرام است؟


بعضی از فیزیک دانان متوجه شدند که اتم طلا تمایل بسیاری برای مهاجرت به داخل خون انسان دارد و این اتم ها بعد از وارد شدن به خون تمایل بسیار زیادی برای واکنش با فلزات درون خون مردان دارند و می توانند منجر به بروز آلزامیر بشوند. این مساله در باره بدن زنان هنوز اثبات نشده است و این به این دلیل است که زنان از طریق قاعدگی می توانند این مولکول های مضر را که به بدنشان جذب شده است دفع نمایند ولی در مردان چنین قابلیتی وجود ندارد.


همچنین این مساله از دیدگاه علمی نیز اثبات شده است که طلا بعد از وارد شدن به خون مردان منجر به کم خونی می شود و طلا گولبول های سفید مردان را که سیستم ایمنی آنها را تشکیل میدهند از بین می برد در نتیجه بدن را آسیب پذیر تر میکند. در یک آزمایش در شهرستان بابل از نانو ذرات طلا مشاهده شد در مردانی که از طلا استفاده می کردند در اسپرم آنها نیز مولکول های طلا یافت شده است که بدون تردید می تواند تاثیر منفی بروی تولید مثل داشته باشد.


 پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) فرموده‌اند: استفاده از طلا بر مردم حرام است:

«احل الذهب و الحریر لاناث امتی و حرم علی ذکورها»

"طلا و ابریشم بر زنان امتم حلال شده و آن‌ها بر مردان امتم حرام است."


طلا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱
مهدی رجایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی